fredag.

bullkalas hemma i trånghalla.. om en halvtimma ska jag in till stan och äta lunch med marre, linnet och hennes lilla vovvsing.
Efter det tänkte jag engagera mig och gå och rösta! Halv 3 ska jag träffa jag pappsen och tom för lite hejdåmyys, och sen vid halv 6 ska jag möta upp mammi för ett glas vin på småländska!
Kvällen ska jag spendera hemma hos alle och marielle med lite god mat och fotboll! Nångång här imellan ska jag försöka hinna åka upp till Ida som har fyllt år också med lite presenter.. puh fullspäckad fredag! got to go




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur gör du och killen då? Distans? Lycka till i alla fall, verkar jättenice med london.

2010-09-05 @ 13:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0