Måndag.

Godmorgon vänner,
hur mår ni idag? hoppas helgen har varit bra.
Jag måste säga att jag har haft det så himla himla bra.
Lördagen blev verkligen lyckad! hade hur trevligt som helst, och det var såå kul att alla gamla vänner var samlade på ett och samma ställe. Stort tack till lidan och bengan!
Igår hade iof världens huvudvärk, men jag lyckades ändå på nåt sätt ha typ väldens mysigaste dag.
Först morgonfika med jessica och marielle på waynes. Satt där ett par timmar.. pratade om sommaren och njöt av det härliga vädret. Sen tog jag cykeln hem till pappsen, där det bjöds på lunch, ute på balkongen.. 
Resten av eftermiddagen tillbringade jag med min lilla goseeeeplutt tom! han är fasen världens goaste lilla bebis och jag tror jag skulle kunna gulla med honom 24/7 utan att tröttna!
På vägen hem ringer clara, och säger att hon tycker jag ska komma förbi och säga hej "det är ju lixsom ändå på vägen..."  så det blev även en timma hemma hos henne i solskenet.
Kvällen ägnade jag åt att packa, eller i ärlighetens namn nu så tog det typ 10 min.. hur mkt behöver man lixsom ?
Så gubben och jag gjorde hemmagjorda hambrugare, och kramades lite extra eftersom jag åker idag efter jobbet! kommer sakna!

Vilken underbar måndag det är! titta ut lixsom... life´s gooood!

Bilder från lördagen!
(klantigt nog lyckades jag fumla med mitt minneskort så fick låna bilder från jessicas blogg.. tack gumman!)






födelsedagsgubbarna!


Kommentarer
Postat av: Sis

Klart jag vill ha den : D Men du verkar ju inte hitta underdelen : P ? : )

2010-05-03 @ 18:03:38
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg ta bort mig! Klipp, beskär vad fan som helst

Kram Annis

2010-05-04 @ 21:19:26
Postat av: madelen

sedär ja, kom jag med på en liten bild=) Hoppas USA är grymt.. kram

2010-05-11 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0