Lördagmorgon.

I vanlig ordning är jag uppe med tuppen.. har hunnit städa upp lite här hemma, lagt in en tvätt (insåg att jag inte har tvättat på typ över 2 veckor.. sådär bra när man ska iväg kanske..) och avnjutit en god frukost. Jag älskar på nåt sätt morgontimmarna.. även om tvätta och städa inte är världens roligaste sysselsättningar.
Nu sitter jag mest och väntar på mamma som ska hämta mig.. klockan 10 sa hon.. hm, jaa vi får väl se hur det blir med den punktligheten.. vad jag vet så var hon fortfarande kvar den där där valborgsfesten hon skulle på när klockan var halv 2.. hon ringde nämligen och väckte mig då.. "hej gumman, men ooooj sover du? jag trodde ni var på fest????"
ööö okej... det var ju bara jag som körde dit henne, iförd myskitt, och sa att jag verkligen såg fram emot en myskväll på soffan! Jahopp så mkt kom hon ihåg av det...
Dagens föräldrar.... he he

Ett par lugna timmar hemma hos mommi väntar... lääääängtar!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha .. Hon ringde o tjötaade i mitt öra också : D Fyllekajjjan !

2010-05-01 @ 10:25:36
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0