lite halvsleten.

Absolut första tecknet på att jag är bakfull är när jag blir sådär jobbigt överaktiv och pratig.. typ sätter igång o städar och har mig, och pratar konstant, om typ allt och ingenting... och så tänker jag "nej men jag mår ju inte alls dåligt idag.. göööött"
Vet inte riktigt varför men det är med högsta sannolikhet så att jag försöker förtränga att jag faktistk inte mår så bra som jag vill, ha ha, konstigt nog funkar det.. faktiskt. Hade iaf en galet rolig kväll igår, så hur som helst var det lätt värt att va lite sleten idag.
Efter att ha fixat och donat hemma, gjorde jag och syrran pannkakor och hade picknick på balkongen.. ordagrant picknick (vi har inga utemöbler numera...) Kan berätta den historien en annan gång.
Nu sitter jag ute hos mammi och myser lite. Hoppas ni ger era mammor lite extra kärlek idag.

Ha en fin kväll, kram på er!






Kommentarer
Postat av: Sofie

Myspyyysmorgon <3

2010-05-30 @ 21:26:41
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/
Postat av: bettyyy

snott mina bilder hjartat?! ;-)

2010-05-31 @ 10:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0