tisdagmorgon.

lite piggare, lite gladare, trots vädret... vad hände med sommarn lixsom?
Typ f*#%ing freezing ute! Vantar i Maj = Inte okej!
Idag ska jag luncha med micke.. annars händer väl inget utöver det vanliga. Det verkar bli en helt vanlig tisdag på slottsgatan. Ikväll ska jag och syrran iof fixa med alla bal-grejer inför måndag, det är är alltid lite småkul.. och sen måste vi även öva att göra hennes hår. Spännande...
Inser att den här veckan kommer gå rekordfort. Åker till sthlm to (med jobbet!) och sen är det fredag. Igen.
Men inget mig emot. Längtar till helgen. Händer massa kul.
Ska försöka köpa mig en ny kamera i helgen också, inväntar bara svar från försäkringsbolaget...



så backar vi tiden 3 veckor, och åker tillbaks till staterna, jatack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0