fredag.

Har jobbat 3 dagar, eller inte ens det.. och ändå längtar jag enormt till helg. Illa ?
Hoppas solen hittar hit, sjukt taggad för att grilla. Dricka ett glas rosé och bara chilla nånstans.
Partytaggen = 0! Sparar mig hellre tills nästa helg, då blir det fullt ös!
På schemat står lunch med bettyboo, hade gärna velat hinna med ett träningspass innan helgen också, men det blir nog svårt. Ska träffa fannsan direkt efter jobbet.
Får sätta igång på måndag istället. Eller varför inte i helgen? Har dock fortfarande inte bestämt mig vart jag ska köpa träningskort... nordic eller atlantis? inte blir det friskis iaf...

10 min tills lunch...


Kommentarer
Postat av: Sanna

köp inte på nordic. ganska kasst faktiskt :/

2010-05-21 @ 16:24:27
Postat av: en läsare :)

varför tycker du inte om friskis? behöver själv lite tips ska nämnligen också köpa kort och tänkte på friskis ! :)

2010-05-22 @ 10:54:17
Postat av: sarah

har inget emot friskis.. bara lite trött på deras pass typ! :) sen är det alltid så jobbigt mkt folk på gymet. Så tänkte det kunde va kul att prova nåt annat!:)

2010-05-22 @ 16:01:53
URL: http://sarahhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0