Im in love!

Då var allt verkligen back to normal. Jag sitter först på jobbet.
Vilket rusk det är ute idag. Man kan verkligen inte tro att det börja närma sig slutet på maj. Längtar tillbaks till Californiens,s varma uteserveringar!
Efter jobbet igår var jag på banken för att försöka få tillbaks lite pengar (pengarna jag blev av med iUSA altså!). Verkar bli en långdragen process, suck. Varför ska allt ta sån tid för?
Efter det var jag hemma hos min lilla goseeeeplutt och det fick mig genast på bättre humör! måste va världens goaste och gladaste lilla bebis! Man blir så lycklig varje gång man ser det söta lilla nyllet.
Hade gjort ett urgulligt videoklipp, han har lärt sig krypa nu under tiden jag varit iväg, men det buggar tyvärr.
Ni får nöja er med lite bilder tillsvidare! :)










Kommentarer
Postat av: h

är det din bror?:)

2010-06-01 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0