uppdatering om Talika eyelash condition creme

Jag bestämde mig för att ge Talika eyelash condition creme en chans och beställde den på eleven.se
Tyckte den kändes mest prisvärd.
Jag har nu använt den sen i onsdags och kan konstatera att krämen är ganska kladdig och flötig. Rekommenderar inte att den läggs på, på morgonen.. inte när man ska till jobbet iaf (en jobbarkompis till mig frågade om jag hade gråtit!!!! "tyckte jag såg alldeles glansig ut, både runt och i ögonen"!).. det känns däremot faktistk som att den fungerar.. iaf till viss del. Har förut varit ganska irriterad i ögonen, och det är så gott som borta. Dessutom har jag inte tappat alls många fransar. Om dom däremot har vuxit nåt vet i sjutton, men det har ju som sagt bara gått en vecka...
Result appear!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag jobbar på pressbyrån :P

2010-03-08 @ 21:59:20
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0