tlöttis.

Känner kroppen av att det är långledigt snart eller ? tycker bara man blir tröttare och tröttare på morgonen..
Undrar vart mitt morgonpigga humör tog vägen? Det är iaf totally gone!
Idag gjorde jag, trots tröttheten och vädret, debut med cykeln! weeey heja heja!
(okej det kan väl till viss del berott på att jag var aningen sen men ändå.. lite cred till mig!)
Förutom jobb idag så blir det mys med fannybanny, hejdåkramis med anna, och klippning hos amanda.
Funderar på att klippa lite mer lugg (?) och då menar jag inte lugg lugg utan snarare en rejäl snelugg...
Så trött på att håret bara hänger helt platt och tråkigt längst sidorna..
aa jag vet inte.. jag hinner nog ändra mig ett par gånger under dagen om jag känner mig själv rätt he he
Tip, förslag och ideer mottages gärna!! :)

kramis!



Kommentarer
Postat av: Emelie

hej :) såg att du hade blogg hur är det med dig nuförtiden? bor du kvar på Bymarkenn hehe kram

2010-03-31 @ 08:48:38
URL: http://www.improveme.se/sehlstedt
Postat av: Emelie

tack :) aha där ser man härligt :) jag bor nu i Taberg haha och sen på ekhagen hos min pojken :) jobbar du kvar på ditt jobb osådär? eller hur går de för dig :) kram

2010-03-31 @ 11:36:14
URL: http://www.improveme.se/sehlstedt/
Postat av: Emelie

okej där ser man :) Vad kul med att åka iväg på Äventyr! de är ja riktigt sugen på att göra nu efter studenten! men det blir lite svårare när man har pojkvän som jobbar ;P visst, det kan ja fixa :) adda: [email protected] så kan du maila lite bilder och säga hur du vill ha de så fixar ja det :) kram

2010-03-31 @ 15:17:14
URL: http://www.improveme.se/sehlstedt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0