Fikatips någon?

Godmorgon mina vänner.
Hur är det idag?
Med mig är det bra, eller aa hyfsat iaf. Har blivit apförkyld och halsen känns svullen som en fotboll men jag orkar inte gnälla. Sånt är livet!
Sitter och småplanenerar lite inför kvällen.. Vi har bjudit hem mormorarna (altså min mormor och davids mormor) på lite kvällsfika. Tänkte att det var ett ypperligt tillfälle för dom 2 att träffas nu när mormor är i stan, och ingen blir gladare än mormor när hon får komma på lite besök. 
Nån som har nåt bra fikatips?? Hade lite funderingar på att bjuda på våfflor.. det är ju trots allt våffeldagen på torsdag men jag vet inte.. va tror ni!! :)

Kram på er!

min mommi & davves mommi

Är dom inte bara för söööta ! gamla tanter är nästan som små bäbisar man vill bara gulla med dom ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0