söndag.

Några timmars sömnunderskott annars har helgen varit toppen!
Gårdagen blev inte helt oväntat jättetrevlig.. det var kul att träffa sin gamla "bästis" hii, och även om det har gått rätt många så var hon sig lik, och vi hade fortfarande väldigt mkt gemensamt!! :)
Idag har jag varit och tränat med min egna lilla hurtbulle clarisen.. Jag har börjat älska att träna på söndagar!! Efter det var jag ute i habo med jessica och natta och fikade på det omtalade stället "Lustfyllt". För er som inte varit därute, ÅK DIT!! så himla mysigt.
Och vilken fikabuffe, ha ha! Ja man mer eller mindre rullade därifrån..
Ikväll skulle jag gått på bio med mina söta små systrar men jag känner mig inte riktigt hundra så vi sköt upp det tills i veckan ist. Det får bli sängen tidigt för mig ikväll. Vet inte om det är sömnunderskott eller om jag börjar få nåt jobbigt virus. Nåt är iaf inte riktigt som det ska!

Hoppas ni får en mysig söndagkväll! jag ska burra ner mig i soffan nu.. här har ni lite bilder från aw,en i fredags!!

 

'
ja.... va säger man....














Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Skojar du? Många varv blir det innan jag åker tillbaka, men denna dag kan jag leva länge på :) Imon blir det bantning ;) haha. pussss

2010-03-21 @ 22:51:39
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Jessica Fredriksson

Å herregud skoja inte att jag hade en dålig dag i fredags, Haha hemska bilder, men jag gillar dig ändå! Tack för idag älskii!<3

2010-03-21 @ 23:04:25
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

Kramar

2010-03-22 @ 15:05:38
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0