Remember me

Precis inkommen från bio med syster och syster. Jaaaa jag vet jag har varit sjuk idag... men detta har faktistkt varit bestämt sedan länge... och ärligt, hur ansträngande är det att gå på bio?? :)
Hur iaf, filmen var bra. Över förväntan faktiskt! Jag är till skillnad från mina systrar inget Robert Pattingson fan men i den här filmen tyckte även jag att han var lite småheeeet. Föredrar helt klart när han inte har den där näst intill genomskinliga hudtonen som han har i twilghtfilmerna.
Så slutsats:  Filmen är helt klart sevärd!!  (observera dock att majoriteten i biosalongen var tjejer.. eller när jag tänker efter..  jag tror vi såg en enda kille därinne!).. så ja det är nog en riktig tjejfilm!!
Hepp, nu ska jag bädda ner mig i sängen och vänta på att min man ska komma hem!

natti natti sleep tight




Kommentarer
Postat av: Emelie Sehlstedt

var filmen bra? :)

2010-03-31 @ 08:49:48
URL: http://www.improveme.se/sehlstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0