onsdag.

TRÖTT. hade verkligen jättesvårt att gå upp imorse.. och det är nog faktistk första gången sen semestern.
Var inte hemma förens strax efter 10 igår, så jag kom nog i säng alldeles för sent.
Var först på fika hos fannsan i deras nya lya, va längesen vi umgicks, så det var verkligen mys. Sen tog jag svängen förbi pappi för att kramas lite med bebben, och där blev jag bjuden på både mat och fika (igen!) :D

Solen lyser även idag så jag sitter och drömmer mig ut. Hatar verkligen att sitta inomhus när det är fint väder.





Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Vi får träffas så får du berätta allt allt jag inte får missa! Vi flyttar hem den 27e mars!!! Snaaaart :) Funderar på att eventuellt komma hem redan den 19e för Jess skulle hem då, ställer du på party då? Miss you!

Puss o kram

2010-03-10 @ 10:08:36
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0