måndagmorgon.

helgen har varit bra, eller ja helt okej iaf. hur har ni haft det? :)
som jag nämnde tidigare var vi ute i lördags.. förfesten/middagen var jättetrevlig men ute sög det! (eller sista timman på centrum var rätt skoj, tack sis för att du tvingade dit mig! och du har rätt, centan är fakitstk underskattat). Men förutom det var de rätt dött ute (inte lite folk-dött, utan mer dålig tagg-dött!) vet inte om det var jag eller om det var huset, eller om det fanns andra skäl...
hur iaf var det väl inget nytt att ännu en utgång i jönnet blev sådär..
Igår jobbade jag ett par timmar, och sen var söndagen så gott som slut.

här får ni lite bildresume av helgen..
Lördagmorgon tillbringade jag och lillan ett par timmar vid vättern, åå en sån mysdag var det!





Födelsedagsmiddag/förfest i trånghalla












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0