Fredag!!

Känns som att det var igår jag satt och skrev att det var fredag...
Om veckorna gick fort innan så är det inget emot vad dom gör nu! Men det är bra det, ge mig vår och sommar!

Helgen blir nog ganska lugn.. har planerat bakdag med clarisen imorgon.. vi ska baka massa gott bröd, göra hemmagjord muslii, och sen slänger vi nog ihop en morotskaka och ett gäng dumlekakor. Vi var och storhandlade på Willys igår, och då menar jag storhandlade (!) så jag tror vi har ingredienser till att baka det mesta!! Sen hoppas vi såklart på sol och värme så vi kan sitta utomhus och ta en lååååång fika!
På kvällen har jag inget planerat alls, får se om det partymoodet är på, eller om det blir en myskväll hemma.
Känner nog mest för det sistnämnda för ikväll blir det aw med jobbet, och då blir det nog ett och annat glas!!

På söndag blir det frukost med micke, och sen har jag lovat daddi ett träningspass på gymet.
Altså blir det troligen en ganska sund och mysig helg, me like!!

Blir lunch med anna och marielle nu vid 12, har planerat att sätta oss borta på waynes.. det skulle ju bli sol och 14 grader idag (?)... va hände med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0