trött tisdag.

Känner mig konstigt nog sjukt sleten idag.
Vet inte om det är balen igår, eller om det är min förkylning som spökar.. igen.
För er som har missat, jag har altså inte gått på balen med nån söt liten 91a utan jag var "värdinna" eller vad man nu vill kalla det på min systers bal.
Hade hand om alla förberedelser, tog emot artister, balpar osv.. 4 gången jag är med och hjälper till. Kul kul kul, men stressigt! Verkade iaf som att alla var nöjda och glada och det är huvudsaken.
Idag sitter jag på kontoret. Har endel jobb och ta itu med. Måste även hinna med en rad ärrenden på staden,
har äntligen fått min polisanmäldan från USA så banken måste bl.a. besökas!
Blir en hektiskt dag även idag.


Kommentarer
Postat av: catrin

snyyyggggiiing <3

2010-06-01 @ 10:49:21
URL: http://unwrittenbycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0