söndagkväll.

Toppenhelg! midsommar blev bättre än väntat, och till och med solen hittade fram.
Igår var vi ute en heldag på landet, fiskade och grillade.. gissa vem som drog första gäddan ? jooodå mkt riktigt jag, sån fiskare är jag! Tyvärr resulterade detta även i 1 miljoner myggbett för min del men... det är smällar man får ta!
Idag har vi hängt några timmar nere på sjöbo, efter det tog jag cykeln hem till mammi.. cred till mig! Inte för att jag hälsar på min söta mamma, utan för att jag faktistk cyklade ända till trånghalla :) 
Ätit lite gott och myst.
Nu ska jag krypa ner i soffan med systeryster som är hemma från öland.

För övrigt så är jag faktistk lite småbesviken på en viss person.. förstår inte att folk orkar ljuga som dom gör! Tråkigt.

Bilder från i fredagen.
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0