konstig?

Har insett något jag är fruktansvärt dålig på.. eller dålig och dålig, men nåt jag gör väldigt sällan.. och det är den där burken inne i vardagsrummet.. jag tittar verkligen aldrig på den!!! skulle lätt klara mig utan.. känns helt meningslöst!
Dom senaste kvällarna har jag fördrivit tiden med långa promenader, lagat mat, rensat ur min garderob, lyssnat på musik, klinkat på guran, umgåtts med mina trevliga vänner, och som ikväll... STÄDAT!
Ja jag typ städar hellre än o glor på tv, så tråkigt tycker jag det är! är det nåt fel på mig eller ?? 
Lite onormalt måste det va ?


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Det där mediet kommer dö ut om typ 30 år.

varken jag eller någon av mina vänner ser på tv.

Det tillhör den gamla tiden innan internet fanns=)

De tv-bolagen och produktionsbolagen som inte anpassar sig kommer gå i graven, wohoo =)

2010-06-23 @ 02:24:49
Postat av: sarah

Väldigt sant. Då är man inte ensam iaf :)

2010-06-23 @ 08:34:09
URL: http://sarahhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0