Då vänder det igen..

Hatar när folk måste påpeka det, " jahopp då går vi mot mörkare tider igen blabla".. Sommarn har ju faktsitk inte mer än börjat! Orka tänka på hösten och vinter nu! Midsommarafton idag, enligt mig bästa traditonen.
Goda vänner, och lite god mat. Mer än så behöver det faktsitk inte vara! Orka att vi svenskar stressar upp oss för precis allt. Typ juletider... det är inte ens mysigt längre! folk är bara uppstressade och irriterade över alla julklappar som ska inhandlas, all mat som ska fixar osv.. Helt meningslöst!
Oväntat att det inte är sol idag..... NOT!! det ser inte ut att va jättevarmt heller. Men men..  man blir inte förvånad precis, det är bara att slänga med en extra tröja.
Det kommer bli en bra midsommar även iår!
Nu ska jag slänga i mig lite frulle innan jag gör mig iordning. Bettyboo hämtar mig runt halv 12.
Tjejligan ska träffas hemma hos fanny och fika och fixa lite innan resterande sällskap kommer. Våra 12 pers blev helt plötslig 20!

Glad midsommar på er! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

midsommarståndet var ioförsig tre dagar sen för dem som inte visste det... så det var innan allt folk började klaga. Skit i dem, nu har vi det fettnice :DDDD

2010-06-25 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0