tisdagmorgon.

FÖrlåt. Jag måste varit världens sämsta bloggare den senaste tiden.. men jag har helt ärligt varken haft tid, ork eller lust!
Finns så mkt annat man vill göra när man är ledig.
Men ska försöka bättra mig! :)
Har precis varit ute på lite morgonrunda, halv 9 gav mig iväg (tyckte det var hyfsat tidigt och tänkte det skulle va rätt lagom temperatur då).. NOT! Var helt genomblöt redan när jag passerat statoil.. och det är inte många meter.. Den här värmen är verkligen helt orolig!!
Idag tänkte jag jobba lite hemma.. sen ska jag och syster ge oss ut till gränna och visingsö.
Bara lite mysutflykt så! Äta glass och gotta oss.

Hoppas allt är bra med er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0