MÄTT!

Hotellfrukost på storan med ellen, ulle och sanna!
Vilken frukostbuffé! allt från våfflor, croissanter, exotiska frukter och goda ostar till självpressad apelsinjuice. Det kallar jag lyxfrukost!
Så även om det blev en aningen stressig morgon pga att jag försov mig så var det väldigt trevligt, och väldigt gott!
(Det här med att vakna innan klockan varade inte speciellt länge!) oväntat..
För övrigt, det är fredag!
Ska nästan bli obeskrivligt skönt med helg, dock ska jag jobba några timmar på lördag på ett annat jobb, men det blir lixsom ändå lite omväxling.
Den här helgen kommer dessutom frida hem och hälsar på, och clara kommer hem från sin utbildning i england!
Ser fram emot att träffa er tjejer!

Got to work!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0