måndag, puuh

Första "hela" jobbveckan på länge!
Känner mig sådär motiverad, och satans vad trött jag var imorse. Det är farligt att vänja sig vid att sova till sådär 9, halv 10.
Men men känner jag mig själv rätt så är jag snart back to normal.
Vår tyska praktikant andré kom idag, och jag gjorde ett hopplöst försök att välkomna honom på tyska, haha det kanske jag skulle låtit bli. Han lär inte prata med mig de återstående 3 månaderna han ska va här. Inte på tyska iaf.
Efter jobbet blir det fika med marre, och sen träning, Maddes har nytt danspass och de ska bli kul kul!
Hittade en bild på syrrans blogg från igår.

 kolla på han pappsen, han lär sig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0