kass uppdatering!

Ja vet, sorry!
Men är man i sälen så är man, har verkligen inte haft nån som helst lust att sätta mig vid datorn däruppe. Men nu är jag hemma igen, och då ska det bli bot och bättring, promise!
Veckan i sälen blev som väntat helt UNDERBAR! Kan inte bli annat när man umgås med sina nära och kära. Tack hörrni för en oförglömlig vecka!
Som vanligt gick den alldeles för fort och nu sitter man här, och längtar tills nästa år, redan! :)
Sen i lördags natt har jag ägnat all uppmärksamhet och erergi åt lägenehten.
Kom verkligen hem till en ren katastrof med lådor och omonterade möbler överallt!
Men nu börjar det se ritkigt vettigt ut! :)


Här har ni lite goa bilder från Sälen
(Tyvärr pajjade min kamera däruppe, så kan bli lite dåligt med bilder nu under ettt tag)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0