fredagshurtig!

Har varit borta och kört ki box nu under lunchen (eller okej egentligen heter det väl ki-gympa men låter inte de bara för tråkigt?! gympa lixsom.. man tänker typ bara på "inger-reimer gympa".. ja, ni bankerydsbor vet vad jag menar!)
Avnjutit lite lunch här vid datorn, och sitter nu och smuttar på dagens kaffe.. mm mm mm, skoja inte att man blev helt slö!
Tur att helgen är nära.. 
Kl 4 kommer mammsen och co och plockar upp mig, verkar som det blir Lund iaf.
Flera av mina gamla klasskompisar bor ju fakitstk därnere numera, så tänkte man kunde passa på att hälsa på dom, samtidigt som man får återse sina kära kusiner. Annars är Lund en rätt trevlig stad bara i sig! kan bli skönt att komma hemifrån lite.
Känner på mig att det kan bli en bra helg.


Kommentarer
Postat av: elin

inger reimer sopkontainer :p

2010-01-22 @ 17:07:58
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0