Första träningspasset

för i år avklarat!
Kan väl inte säga att det var jättekul, men känns bra att va igång igen. Nästa pass blir på lördag, med tommie, min personliga tränare, haha (okej nu överdrev ja kanske en aning, han är inte min personliga tränare men åt andra :D) Ett och annat råd kan man iaf säkert få!
Han sitter btw och käkar popcorn och tittar på hoceky i vårt vardagsrum just nu, tsm med davvan.
Själv känner jag mig inte ett dugg intresserad av hockeyn iår.
Jag kan ärligt inte titta en enda minut utan att tankarna sticker iväg på annat, haha
Det får bli sängen och en bra bok istället.

natti





Kommentarer
Postat av: Soffan

haha vadå s:banan ? : D

2010-01-07 @ 22:08:45
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0