Säljes ur min garerob!

Är så illa tvungen att frigöra lite plats i min garberob så tänkte lägga ut lite kläder för försäljning. Blev rekommenderad att använda mig av tradera men tänkte ändå att ni skulle få första tjinng! :)
Är ni intresserade av nåt, maila mig på [email protected]



snygg skinnjacka med bälte i midjan, köpt i NY. strl xs
Pris: 400 kr



Brun skinnjacka med mörkbruna muddar, strl 34
Pris: 600 kr (ord pris 1700 kr)



Rött siden linne DKNY, strl s (helt oanvänd, prislapp kvar)
Pris: 199 kr



Snyggt boxarlinne från forever 21, lite baggie-style! (också helt oanvänt) strl, M
Pris: 149 kr



Vit/blå randig skjorta från Hoolister.. en av mina favoriter tvärr har den blivit för liten:(
Strl XS, Pris: 199:-



Sött spetslinne med sidenband i midjan, strl xs
Pris: 199 :-



blommig scarf, Pris 59 :-



Kort svart jacka i tuff modell, strl S
Pris, 150 kr



Peak performance t-shirt, helt oanvänd!
Pris, 99 kr



Cerise strandklänning från forever 21, strl xs
Pris: 99:-



Hög midjekjol, strl 36
Pris, 99 :-

 

Twist and Tango byxor, sitter jättefint över rumpan.
Strl 34, pris 249:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0