lördag 08.20

Varför är det alltid likadant.. så fort man får sova på morgonen så kan man inte. Det måste va nån skriven regel i sömnsystemet. Anyways, jag ska inte klaga jag gillar ju att va uppe tidigt, dagen blir så mkt längre!
Ligger och smågrämer mig lite över mitt pass som tydligen är ogiltigt. Eva ringde igår och sa att passet måste vara giltigt i minst 6 månader framöver när man reser till asien, och mitt pass går ut i Juni... vadå maximal otur!!! och vilken jäkla regel?!
Får hänga på låset till polisen på måndag och hoppas dom kan va lite extra snälla! :)
Nu ska jag upp och fixa iordning lite frulle, jobb väntar om 2 timmar..



Kommentarer
Postat av: elin

det fixar dom, om du säger att det hastar. han i passluckan är störtskön! :)

2010-02-06 @ 11:25:35
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0