fullspäckad lunch.

"hejdå-fika" (jaaa ja vet att jag bara ska va borta i 2 veckor, men det är sånna vi är:D) på mackmakeriet med pappi och sis, några snabba ärrenden på stan, och ett ännu snabbare besök hos polisen för att hämta ut mitt pass.
Nu har jag äntligen fått det, och kan känna mig hyfsat trygg.
Packningen som skulle skett igår, gick sådär... eller jag hann rättare sagt inte ens börja! :S
Kom inte hem från clara förens strax efter 22 och då var jag på tok för trött.
Det måste altså ske idag!
Har dock redan börjat engagera mig och skrivit en lååång packlista. Altså är mer än halva packningen redan gjord, att stoppa ner grejerna i en väska tar ju inte särskilld lång tid, eller hur!! :) I eftermiddag ska tränas (sista passet innan semester, tagga!) och sen måste jag hem till pappi och hämta hem lite saker (så är det att låna ut kläder till sin kära syster!)


Kommentarer
Postat av: Jessica fredriksson

Ha en underbar resa loveli! Och efter Thai vet du vart du ska åka.... Ja just de, till mig i Stockholm!! :) Hörs darl. Pussokram

2010-02-10 @ 21:55:00
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0