back to reality..

Japp så äre, och jag måste ju ärligt erkänna att det känns lite småtungt. Har nog haft det lite för bra dom här 2 veckorna!!! Förutom sol och bad, har jag umgåtts med jäkligt trevliga människor, tagit ett antal härliga massager, varit ute och debutsnorklat, ätit mängder av god mat och druckit massa goda drinkar.
Allt vad semester innebär! Idag börjar jobb och träning igen, och det är inte lönt och klaga. Man får tänka på alla dom som inte haft nån semester alls, och som har tvingats va hemma och jobba i detta snökaos.
Jag kan ju dessutom trösta mig med att det redan är helg.. hyfsat gött, lite mjukstart sådär! :)

Glömde kameran hemma så ni går thai bilderna ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0