3 tankar om gårdagen..

1. Kan forfarande inte fatta att jag körde fel när jag skulle till Anna.. Det finns lixsom inte så många hus längs axamovägen. 
Började vända mitt i vägen och halvvägs runt vägrade bilen rulla varken fram eller bak, den bara slirade. Skoja inte att ja fick lite smått panik när det kom andra bilar körandes, och i båda riktningar.. Där stod ja tvärs över vägen..
Konstaterade att jag inte ska köra bil i mörker i kombination med snökaos!


2. Middagen var jättetrevlig, maten var verkligen italiensk, allt från hemmabakt bruchetta med tapenade till varm pasta med parmesanost  = supergott!!!
Kul att träffa Linda och Lovisa också.


3. Päväg hem var det tanklocket som bråkade. Det vägrade gå upp och jag skulle lixsom tanka. Bilen var TOM på besin..
Efter 15 min försök (observa att jag till och med frågade personalen på statoil) gav jag upp, fingrarna var iskalla och jag var trött. Väl hemma, kommer davvan ut (aningen irriterad eftersom bilen är hans och han behövde bensin till jobbet idag). Det visade sig att det inte alls var nåt fel på locket, däremot får bilen inte vara låst när den tankas, då spärras tanklocket! tyckte väl det gick trögt. åå IDIOT.
2 megatabbar på en och samma kväll!

Idag är det iaf fredag. Veckan bästa dag.




Kommentarer
Postat av: elin

HA HA HA.

fråga; varfør ringde du inte davelito å frågade hur man fick upp tanklocket ?

2010-02-05 @ 17:04:02
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: sarah

harry jag ringde davvan! och hans förklaring var: "öppna tanklocket bara, faaaan hur svårt kan det va, tryck på ena sidan"... och jag tryckte, och tryckte haha hur fan skulle ja kunna veta att man inte fick låsa bilen lixsom, hallåååå :D

2010-02-05 @ 18:52:15
URL: http://sarahhellstrom.blogg.se/
Postat av: anna

haha du var så söt när du körde rätt in i ladan.. nästan! jag såg billyktorna komma mot oss och så plötsligt bara försvinner hela bilen och vi står där och bara - "vart tog hon vägen??" haha

2010-02-07 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0