va hände med sommarn ?

den verkar kort och gott slut ? :(
lite halvtur är det väl dock att jag har massa att göra, men ändå.. några soldagar till kunde vi faktistk fått.
sitter och småfixar lite på jobbet, mest avslut, städning, och rensning av alla projekt jag jobbat med de 2 senaste åren.. 2 år... ja så länge är det.. jag säger det ofta, men det är faktiskt skrämmande va tiden går fort.
Bokat biljetter till sthlm idag, nästa torsdag drar vi upp, jag och fannsan! jessica har fått sin nya lägenhet så det blir fett nice!
Det är väl typ det som händer i mitt liv just nu. Ska ut och käka med tjejerna ikväll också, Harry flyttar hem från oslo (iof för att lämna mig igen.. och dra upp till sthlm) men en månad får jag ha henne hemma. Det blir myyys.
Blir säkerligen ett glas vin eller två.

Nuuu har jag bloggat på bra tycker ja ;)



marremarulv kommer hem idag också, hon har varit i la spania! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0