onsdag

jobb en timma till, sen sticker jag till götet med pappsen, syrran och lillan! vet inte riktigt vad han har planerat lilla pappsen, men misstänker att det typ blir nåt mysigt hotell och så en heldag på liseberg imorgon. Vet en liten som har tjatat om det ända sen sommarlovet började..
Hade velat hinna med lite shopping också, men jag är verkligen fattig just nu så det kanske är likabra att låta bli! Halvtidslön känns!!
På fredag jobbar jag min sista dag här, så tänkte engagera mig och baka lite avskedtårta så fort jag kommer hem från götet! sen står 2 utgångar står på schemat inför helgen.. varav en kräftskiva, PUST haha, jag riktigt längtar efter rehab!


'
dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0