måndag

och min första dag som arbetslös.. det är nog faktistk första gången i mitt liv som jag inte har nåt jobb!
eller nu ljuger jag, senast imorse ringde christina och frågade om jag kunde hoppa in några pass i veckan.. men ändå, lite wierd känns det! Konstigt nog har jag stressat ihjäl mig idag.. har en "att göra" lista på typ 20 punkter inför flytten, och jag vet inte riktigt vart jag ska börja, vilket gärna resulterar i att jag inte får nåt gjort alls. Typiskt mig! Måste sluta stressa upp mig för saker och ting, allt löser sig.
Nu ska ta en lång varm dusch och varva ner, sen ska bagarmössan på... bettan och marre kommer på te ikväll så jag ska baka bröd! engagemangspoäng till mig!

bilder från kräftskivan i lördags






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0