onsdag.

Tack alla fina för igår! Hade verkligen en mysig födelsedag.
Det roligaste med att fylla år nuförtiden är att man inser hur många underbara människor man känner och som faktistk kommer ihåg, och bryr sig om en! Fick nog rekordmånga sms och samtal iår :D
Idag har jag blivit bjuden på hotellfrukost av min fina syster, och även blivit bortskämd med massa presenter! Resten av dagen jag lär jag spendera med mina flyttkkartonger... håller just nu på att rensa ur garderoben och det är svårare än det låter. Jag har så sjukt svårt att slänga saker! Och det är ingen bra egenskap! Som tur är har jag en mamma och två systrar som villigt tar emot, och det känns alltid lättare då! later

lite bilder från igår..



blev bjuden på hemmabakt fika hemma hos fannsan.. se som hon kämpar för min skull!
he he




lite platta blev dom allt, men ack så goda!



Lunch med linnet och harry!



födelsedagskram från min älsklingsskrutt!



tapas på anna-gretas...





fick fina fina uggs av älsklingen.. me looove!



presenter från systeryster... min favoritchoklad, örhängen och en jättefin tunika. Ringen fick jag av fannis, också hur fin som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0