heej

2 veckor, och 3 dagar har gått sen jag skrev nånting här. Har verkligen inte inte känt för att blogga.
Trots att jag jobbat lite till och från känns det som att jag haft en evigheters lång semester. Inga vardagsrutiner över huvudtaget, inte ens nån träning! Det har varit så skönt och jag har verkligen hunnit med massor av kuuul
Nu börjar sommarn närma sig sitt slut, eller ne, egentligen inte.. men semestrarna börjar avta det är väl mer det. Själv har jag bara 2 veckor kvar på jobbet. Lite omvänt för mig iår! Kommer bli stora förändringar i höst. Känns både känns kul och lite skrämmande. Men mest kul, jag gillar när det händer saker :)



från årets halmstad


Kommentarer
Postat av: Krille

A kom igen med bloggen nu! DU är värre än mej ;)

2010-08-03 @ 20:58:23
URL: http://finest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0