Valborg!

Jaha då var det tydligen valborgsmässoafton idag....  det hade jag typ helt glömt bort.. har knappt hunnit titta i almanackan den här veckan. Det var mammsen som ringde och påminde mig om att hon slutade tidigt och var påväg hem.. jaha kul för henne lixsom... :P
Men men.. ett par timmar till.. sen får även jag helg!
Ikväll händer det inget speciellt alls.. vi har inte ens tänkt åka och titta på nån eld faktistk.. eller gör man ens sånt länge ? noll koll.
Imorgon däremot ska jag ut till mormor och mysa lite under dagen.. har inte varit ute hos henne på evigheter så det blir myys! Så skönt att komma ut dit för man kan verkligen inte göra annat än o koppla av.. (mormor bor i världens metropol....mitt ute i skogen..  och tro mig, det finns absolut ingenting därute!).. Men det passar bra, för på kvällen sen har lidan och bengan sitt lilla 50-1 år kalas på karlsson så då blir de feeeest! Svinfint att jessica bestämde sig för att komma hem nu också! Kan inte bli annat en än bra helg.
Söndag = PACKA!!

Bild från gårdagen..
Vi trotsade minsann vädret att satt ute sen iallfall.. stämning.. men kallt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0