April!

1a april! Nu är det verkligen vår på riktigt! (även om det inte märks idag!) fy sjutton vilket trist väder.. tur att det inte är en vanlig torsdag!
Förutom jobb så tänkte jag kämpa mig till gymmet idag... ska försöka va där runt 4 nångång så man slipper hysterin som alltid är där vid 5! Det här med att vänta mer än vad man tränar är inte min grej.. så kul är det inte att gymma (!)
Hur iaf... skönt att träna av sig lite nu innan påskhelgen.. ser fram emot all påskmat och allt påskgodis jag ska stoppa i mig :D hehe

Ska ni göra nåt kul över påsken?

Kramis!


Fick min trenchcoat igår.. (bara sådär 1,5 månad sent!)... men visst den hade väl ändå inte kunnat användas så det spelar ju faktistk ingen roll! här är den iaf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du beställt den ifrån...? Jättefin!

2010-04-02 @ 13:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0