tisdag eftermiddag.

Då var man tillbaks på jobbet igen.. timmarna rullar på och det känns precis som en vanlig tisdag!
Härligt väder har vi .. var ute på promis på lunchen och njöt lite av den friska vårluften. Visst blir man lycklig!
Annars händer det nog inget speciellt idag.. har funderingar på en vända till gymet.. det hade verkligen behövt efter den här helgen.. samtidigt vet jag inte om min förkylning tillåter det.. hm..  kanske ett lätt pass? 



fick inget påskägg iår.. :( har man blivit för gammal för det nu också altså ? jahopp..
aa jag fick iaf ljuvliga tulpaner av mammsen! :) tack mammi



 


Kommentarer
Postat av: elin

man blir aldrig før gammal før påskægg :)

2010-04-06 @ 15:53:51
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej din lilla nörd när ska vi lekkaaaa?? du ringde aldrig tillbaka när de nu va.. :) puss på dig sötskalle! (nu ska du gissa vem det här är också:D hur väl du känner mig)

2010-04-06 @ 16:45:55
Postat av: sarah

ha ha, ja det är frågan... vem kallar mig nörd.. ? uttrycker sig när ska vi "LEKA" och vem har jag totalt glömt bort att ringa ? vafaaaan det står helt still haha heeeeelp! :D

2010-04-06 @ 21:13:07
URL: http://sarahhellstrom.blogg.se/
Postat av: sarah

haha 10 sek efter att ja trykct på skicka tog det... såklart..... marre marulv !!! thih :)

2010-04-06 @ 21:16:51
URL: http://sarahhellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

så rätt så rätt ;) när åker ni till götet? måste höra om helgens bravader, och din fylletorsdag haha :)

2010-04-06 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0