skitmorgon..

är precis vad det har varit!!!
För det första har jag sovit lite halvtaskigt inatt.. någon kom hem sent... och fick sen helt plötsligt för sig att spela mitt i natten.. så jag har blivit väckt mer än en gång! Hur som helst.. jag vaknar.. känner mig allmänt risig.. halsen är svullen, öronen tjuter och kroppen allmänt värker.. vart kommer alla dessa virus ifrån??
Sätter mig på cykeln och börjar trampa mig ner för backen (observera att trampar man sig ner för backen så är det nåt som är ganska fel…) Japp, mycket riktigt har cykeln fått punktering.. eller så har luften typ totalt gått ur ena däcket.. det är lixsom så gott som platt!!
Jag leder cykeln till jobbet (i hopp om att kunna laga den påvägen hem sen!)
Sådär lagom andfådd kommer jag fram.. står utanför dörren.. ska öppna (klockan är då ca 07.20).. och inser att nyckelkortet inte ligger där det brukar.. det ligger ju alltid på samma ställe ?? (jag måste ha vimsat och lagt det i nån jacka!).. så jag är helt enkelt utelåst! KUL! 5 min innan 8 (då dörren öppnar sig självt) dyker min chef upp! Jaha... säg bye byeeeeeee till att gå hem tidigt idag… (!)
Som grädde på  moset så ringer kameragubben och säger att kamerahelvetet typ inte går att laga… eller det går "KANSKE" säger han.. men det kommer förmodligen kosta lika mkt som själva kameran! Ååååååååååå


Är det okej om jag går hem och lägger mig eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0