sent men inte trött.

klockan är snart halv 1 och jag är typ fortfarande inte trött.
Tror det är diskussionerna med mamma och clara som håller mig vaken.
Vi har typ pratat om allt märkligt som hänt med vår jord den senaste tiden... och då pratar jag bara under dom senaste åren. Allt från översvämningarna i New Orleans, till tsunamin i Thailand, Jordbävningarna i Haiti och nu vulkanutbrotten på island. När man tänker efter så är det massvis med naturkatastrofer som inträffat, under inte alls särskillt lång tid.
Usch ja, vad är påväg att hända med vår lilla planet ?
Men nu får jag inte spekulera med i det, då finns risken att jag aldrig kommer somna.
Fick med mig en ny bok från mammsen som jag ska lägga mig och läsa nu... "Tjuvarnas marknas" med Jan Guillou.. nån som läst den kanske? :)


nattiskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0