onsdag.

Mitten på veckan är nådd.. och nedräkningen till helgen + (San Fransisco, LA och Las Vegas...) är påbörjad... på allvar!! :D
Annars är det väl en helt vanlig onsdag.. ska visserligen äta lunch med clarisen och det är ju alltid lite extra mys, vi ska även boka bil via resbyrån idag.
Kan för övrigt berätta att jag var och gjorde mitt hår hos lene igår.. lite trött på att va blondie blondie, så jag valde att lägga lite mindre slingor så att min egna hårfärg kan träda fram lite mer, och det blev nog ganska bra! Ingen som har kommenterar nåt än, så det syns förmodligen inte så mkt, men jag känner mig iaf nöjd! 

Nu blir det frulle.. vi hörs sen! morronkraaaaam! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan vem ska du åka utomlands med??

2010-04-28 @ 17:16:15
Postat av: sarah

clara, harry, linnet och viccan.. vem undrar ? :)

2010-04-28 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0