onsdag.

heeeej vänner.
hur är läget? sorry för kass uppdatering, men det har varit full rulle på jobbet idag.
Har insett att jag har ett och annat projekt som måste bli klart innan jag åker..
Precis inkommen från lite lunch.. idag bjöds det på thaisoppa och gott bröd uppe hos mammi..  (hon jobbar på dolmstolsverket uppe på barnarpsgatan!) så det är perfekt att gå till henne nångång då och då.
Annars har det inte hänt jättemkt sen sthlm. Jag gick och la mig typ vid 8 igår, och sov som en liten gris tills klockan ringde vid halv 7 imorse.. och då var jag typ fortfarande trött! hur det nu är möjligt...
Nu känner jag mig dock desstu piggare, och är taggad till 100 för ett hårt träningspass i eftermiddag och sen hockey ikväll!

kramis!



mitt härliga och mkt välstädade skrivbord



Kommentarer
Postat av: lotta

vad jobbar du med?

2010-04-21 @ 18:06:42
Postat av: sarah

jag jobbar på ett företag som heter nordiska undersökningsgruppen.. (ett statistik & marknadsföringsföretag...) så jag är lite av en kontorsnisse för tillfället :)

2010-04-22 @ 08:28:01
URL: http://sarahhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0