lång dag...

ja den här dagen har sannerligen känts lång..
efter jobbet mötte jag upp clara för lite fix och trix på resebyrån.. (dock hade vi båda glömt passen och kunde i princip inte åstadkomma nånting). Blev en vända på  systemet istället.. jag passade även på att hämta ut min kamera. Den är fortfarande inte lagad men jag har kommit fram till att den får användas i det skick den är.. tills den inte längre fungerar.. korten blir ju lixsom fortfarande hyfsat bra! Så nu mina vänner ska det bli bättring med bilder igen! :)
Efter det tog jag svängen förbi pappi, för lite fika med honom, katarina och bebben.
Kom hem strax innan halv 9 och insåg att jag måste packa inför götet imorgon, samt fixa med lite annat krafs.. typ bankpapper från igår osv...
Strax innan 9 ringer syrran på dörren.. hon var lite sällskapssjuk och skulle lämna lite grejer hon köpt åt mig på ullared. Snäll hon är.. Alltid myys när hon kommer.. dock var jag nog inge vidare roligt sällskap idag! (sry för det sis!)

Ikväll har jag insett något som jag är oerhört dålig på... och det är att umgås med mig själv!! det händer typ aldrig längre.. tycker typ att det är jobbigt, eller inte jobbigt kanske men typ tråkigt! är så fruktansvärt rastlös som människa och måste alltid ha någon omking mig.. jag gillar det! samtidigt får man inte glömma bort sig själv.. tror det är nyttigt att vara ensam ibland! det får bli dagens löfte.. mer ensamtid!!

nu ska jag nana, blir en låååång dag även imorgon.. då drar vi till götet!!

nattkram!


Kommentarer
Postat av: sofie

Du var inget dåligt sällskap sis : ) Det var myyys ! Love you<3

2010-04-08 @ 22:18:06
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0