köpgaleeen ?

I vanlig ordning var jag borta på stan under lunchen.. och hur mkt jag än har lovat mig själv att inte handla nåt (nu innan USA) så gjorde jag såklart det ändå! okej denna gång hade jag iof ett gammalt tillgodokvitto att lösa ut, men ändå..
Är det inte konstigt att man aldrig kan låta bli?? eller att JAG sldrig kan låta bli... Hur svårt kan det va.. Sarah, gå inte på stan när du inte får handla! Det finns ju typ inte ens nåt kul att köpa i denna stad, utbudet = 0 och ändå lyckas jag köpa nåt varje gång!
Måste hitta ett nytt lunchfördriv!! tips någon... ?? :)

Vad jag köpte får ni se imorgon.. för då får jag förhoppningsvis tillbaks min kamera!


hittade dem här gamla bilden på mig och fannsan.. blir man sugen på sommarn eller !

Kommentarer
Postat av: Sanna

jaaa, kom hit till mig på lunchen <3

2010-04-07 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0