heeei!

då vare måndag! sorry alla för kass uppdatering (ännu en helg ja vet!)... men sitter man vid datorn så mkt som jag gör i jobbet, så undviker man helst datorn helt på helgerna när jag är ledig.
Så hur har helgen varit??
Ingen kan väl iaf ha missat att HV tagit SM-guld tjohooooo! :)
Var ett jäklans hålligång i lördags... tyvärr slutade väl kvällen inte riktigt som vi hade tänkt...! Vi fick iaf biljetter till guldfesten (även om vi inte utnyttjade dom...) ha ha, no comments!
Igår hade vi lite fixardag hemma, kom äntligen till skott och köpte en tv-bänk. Blev en svart blank sak som vi tittat på länge, på mio. Riktigt snygg!
På eftermiddagen var jag ute i bankeryd och tittade på lillan som hade fotbollsmatch! BSK mot Råslätt.. behöver jag säga vem som vann!! ;) Så duktiga var dom små liven!

Hepp dags för måndagsmöte! Har enhel del jobb framför mig den här veckan... På tisdag drar vi!!

lite bilder från lördagen...






Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygga är ni!!

2010-04-26 @ 12:07:49
URL: http://jessicafredirksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0