fredag och en rätt bra sådan.

Solen lyser.. jag är äntligen frisk.. och saker och ting börjar nog ordna upp sig trots alls.
Orkar inte gå in på vad detta handlar om, men dom jag har sagt det till tror att det är ett skämt. fakitstk. Det är lixsom som att det är meningen att jag måste straffas lite innan varje gång jag ska göra något jag sett fram emot!
Ja ja.. som sagt tror jag jag har det mesta under kontroll, så nu är det bara att hålla tummarna att han däruppe (?) är på min sida.
Så va händer i helgen ? är det nån som ska göra nåt kul ? :)
Jag ser mest fram emot en myskväll i soffan.. har inte sett min älskling på hela veckan (har verkligen varit tokstressad!) så det blir lite extra mys!
Imorgon ska vi fira mammsen som fyllde år förra helgen.. jag och syrran har planerat en liten utflykt som vi tänkte överaska henne med. Det uppskattar hon nog! Sen på kvällen tänder vi grillen. Årets första !
På söndag far jag till sthlm för att lösa det här lilla mysteriumet som jag råkat ut för!!
Stort tack till micke som är världens snällaste och alltid ställer upp för mig!!

Hoppas ni mår bra och får en härlig fredag!!
kramiiiiiis


Kommentarer
Postat av: harry barry

kæmpa kæmpa inte tappa gløden.

jag håller alla tumma. det finns bara en væg det kan gå - å det fixar du !

2010-04-16 @ 12:51:09
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Pluttiiiing, den är från H&M :))

2010-04-16 @ 21:08:50
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: jessica

Weeeii jag längtar tills du kommer nu pluttis!! Im soooo happy! Massa kärlek!

2010-04-16 @ 21:10:18
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0