baaaaaakis

japp det kan man lungt säga!
efter jobbet igår gick jag och tränade... blev ett ganska hårt pass.. kom hem.. kände mig sådär lagom duktig.. äntligen ledig! Slängde på myskläder... tog bilen ner till fannis... lagade lite god mat.. tog en drink... satt och tjötade.. drack kaffe.. kände vilan.. och så vips helt plötsligt fick vi för oss att vi skulle gå ut! (eller vändpunkten kom väl egentligen när frida ringde och sa att dom helt plöstligt blivit taggade för utgång!).. och jag menar varför inte.. spontanutgångar brukar bli dom bästa!! Och kul hade vi! riktigt kul till och med!
Idag mår jag dock som jag förtjänar.. eller ne ännu värre!!! Kan man inte få ha lite kul utan att behöva må skit lixsom??
Aa jag lyckades iaf pallra mig ner till stan vid halv 11 tiden för lite reunion fika med klassen, på waynes, och där har jag suttit tills... ja typ nu.
Nu ska jag lägga mig i sängen och typ döö för fy sjutton va dåligt jag mår! bläää för alkohol!

Glad påsk fresten! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0