Det är okej att vara blond på fyllan!

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, utan för en gångs skull ännu bättre!
Hade en jättemysig lördag först uppe i stadsparken med  fanny, och sen på stan med marielle.
På kvällen skulle jag träffa jessica som jag inte träffas på evigheter, och vi skulle BARA ta ”ett glas” hemma hos mig. Precis som det brukar bli när hon och jag träffas, blev det litte mer än ett glas, och även utgång…
För en gångs skull var det riktigt värt, och vi hade sjukt kul!
Har dock fått höra resten av helgen att  ” hur fan kunde du gå på att patrik ekwall jobbar på bibblan i bankeryd”…

Historien gick:
Jag, Jessica och Marielle satt hos bengan och tog en drink, efter en stund kommmer ett gäng gubbar ”eller män kanske man ska säga” och sa att dom hade reserverat avdelningen, självklart erbjöd vi oss direkt att flytta på oss.
Herrarna insisterade och bad oss sitta kvar!
Dom beställde in champagne och mängder av sprit och efter ett tag insåg jag att jag kände igen snubben som jag satt och tjötade med bredvid.
Så jag frågade:
-Altså shit det känns som att jag känner igen dig, vad jobbar du med egentligen?!
-Snubben svarar, jag jobbar på bibliotek..
-Jaha, vart då?
-Jo, i bankeryd!
-Men jahaaaaa det är därför jag känner igen dig.. Jag kommer ju från Bankeryd!

Efter ett tag kom det fram ett gäng brudar och frågade om dom kunde få ta kort på dom och snubben bredvid mig, så jag flyttade snällt på mig en stund.
Först då insåg jag att snubben kanske ändå inte jobbade på biblitek.
5 min senare kommer davve och allee in på Karlsson, sådär halvvglada och kläcker:
- Va fan sitter ni och pratar med Patrik Ekwall och hans jävla reporter polare för?!?!?
- Meeeeeen, han sa att han jobbade på bibliotek ju....
HAHAHAHAHAHA uuuuups

Igår var jag ute en heldag hos mormor, precis i vanlig ordning plockade vi svamp och fikade, och precis i vanlig ordning var jag grymt bakfull!
Efter en tre rätters middag där däckade jag rätt rejält i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0