Måndagmorgon...

Känns sådär att va tillbaks på jobbet efter en veckas sol och bad...
Men det är väl bara så det ska vara, annars hade man förmodligen inte uppsakattat saker på samma sätt!
Har haft en jättemysig helg med min älskling.
Det är nog bra att sakna varann lite ibland för fyyyy va gott det är när man väl träffas igen.
I lördags var vi ute och käkade med Frida, Henke, Alle, Marielle, Torre, Linnet och Mattis på en Italienare & en Grek. Jättemysigt, och efter det gick vi hem till Alle & Marielle för lite alkolhol och spel, dock ingen utgång!
Är så sjukt otaggad på det just nu. Det är nog hösten...
Idag börjar min dans, eller den började rättare sagt för 2 veckor sen men det är först nu jag kan gå. Ska bli kul!
På lunchen ska jag försöka hinna med en vända på stan, har massa saker som måste inhandlas, eller som jag rättare sagt vill inhandla :)
Bäst jag jobba på, har endel att ta igen från förra veckan..



Min bubbi! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0