lönefredag!

Godmorgon godmorgon!
ååh, sånna här dagar bara älskar jag att vakna, det är fredag, det är löning och man har en helg helg framför sig!
Om jag missat att berätta det, så har jag verkligen kommit igång med min träning nu! har faktiskt kört varje dag den här veckan (och ja, jag vet att kroppen måste vila ibland blablabla) bara det att  när jag väl kommit igång så blir jag nästan lite beroende av det. All or nothing lixsom! haha så länge som man syter för det innan man väl går dit. Det är lustigt de där..
Idag ska jag i vilket fall vila! och det ska jag för övrigt göra resten av helgen också!
Känner mig aningen stum och öm i kroppen.
För er som fresten går på friskis här i jkpg så kan jag rekommendera, john´s aerobic på tisdagar, och viccan´s step på torsdagar... Dom är både roliga och grymt jobbiga!
Har planerat massa mys inför den här helgen, altså ingen alkohol! Mitt mål den här hösten är som mest, varannan! Såå kul är det faktistk inte att gå på hösten, i denna stad!
Hur som helst, på lördag tänkte jag iaf dra med mig gubben på stan för att inhandla lite födelsedagspresenter, saker till hemmet osv... På kvällen blir det mys med mammi och sis, först matlagning hemma i trånghalla, och sen bio! Ska se "Flickan som lekte med elden", äntligen! nån som har sett den?! Eftersom jag har läst böckerna så är jag extra förväntansfull, och den första filmen var ju faktistk riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0